hanya aku yang tak pernah mengejar kejora


The latest Tweets from ammyyyyyyyyyyyy. Watch popular content from the following creators.


Pin On Style

Hanya aku yang tak pernah Mengejar kejora kau janji bersama Walau diri mu berharga tidak kau bahagia Jika ku bersama dengan mu Hanya aku yang tak pernah Mengejar kejora kau.

. 4 Translations available. Hanya aku yang tak pernah. Hanya aku yang tak pernah Mengejar kejora kau janji bersama Walau diri mu berharga tidak kau bahagia Jika ku bersama dengan mu Mungkin kecewa mencari Gelapnya berteman ku.

Hanya aku yang tak pernah Mengejar kejora kau janji bersama Walau dirimu berharga tidak kau bahagia Jikaku bersama denganmu. F G Am C F Verse Am G C malam ku tak berbintang F G siangku hanya berlari lari Am G C apakah tanda makna F G mengenali mu sekadar mimpi Bridge F Em jari ku sentuh dingin ku. Discover short videos related to hanya aku yang tak pernah mengejar on TikTok.

Watch popular content from the following creators. Tanpa sayang cintamu Tak akan ku terbang setinggi. Listen online and get new recommendations only at Lastfm.

Tanpa sayap cintamu Tak akan ku terbang setinggi. Hanya aku yang tak pernah Mengejar kejora kau janji bersama Walau dirimu berharga tidak kau bahagia Jika ku bersama denganmu. Dengarkan Bukan Untukku oleh Hyper Act 16788 Shazam ditampilkan di playlist 10s Malaysian Music Essentials Apple Music.

The Lyrics for Bukan Untukku by Hyper Act have been translated into 4 languages. Malam ku tak berbintang Siangku hanya berlari lari Apakah tanda. Hanya aku yg tak pernah mengejar kejora kau janji bersama 22 Jan 2022.

Hanya aku yang tak pernah Mengejar kejora kau janji bersama Walau dirimu berharga Tidak kau bahagia Jika ku bersama dengan mu Hu hu Tanpa sayap cinta mu Takkan ku terbang. Find Hyper Act Bukan Untukku lyrics and search for Hyper Act. Discover short videos related to hanya aku tak pernah mengejar kejora kau on TikTok.

Malam ku tak berbintang Siangku hanya berlari lari Apakah tanda makna Mengenalimu sekadar mimpi Jari kusentuh dingin kurasai Kosong tiada makna Diamnya tak berkata Hanya aku. Tanpa sayang cintamu Tak akan ku terbang setinggi. F - G Am - C F Verse Am G C malam ku tak berbintang F G siangku hanya berlari lari Am G C apakah tanda makna F G mengenali mu sekadar mimpi Bridge F Em jari ku.

Hanya aku yang tak pernah Mengejar kejora kau janji bersama Walau diri mu berharga tidak kau bahagia Jika ku bersama denganmu. Hanya aku yang tak pernah Mengejar kejora kau janji bersama Walau diri mu berharga tidak kau bahagia Jika ku bersama denganmu. Hanyaaa aku yang takkk pernah mengejar kejora kau janji bersamaaaa.

15 Aug 2022. Hanya aku yang tak pernah mengejar kejora kau janji bersama.


Gantungkan Cita Citamu Setinggi Langit Bermimpilah Setinggi Langit Jika Engkau Jatuh Engkau Akan Jatuh Di Antara Bintang Binta Kata Kata Indah Langit Mimpi


Pin By Sifah Fauziah On Kutipan Remaja Kutipan Remaja Tahu Menyerah


Pin By Lioni Lauw On Kata Kata Kata Kata Pengampunan

Related : hanya aku yang tak pernah mengejar kejora.